„Денят, в който Земята спря” е римейк на едноименната хитова фантастика от 1951 г., но за съжаление я превъзхожда единствено в специалните ефекти. Останалото напомня за проект на, меко казано, студент по режисура, на когото са попаднали 100-ина млн. долара.” Монитор
„Денят, в който Земята спря” е събитие, което отдавна не се беше случвало в света на филмовата научна фантастика. Това е лента, която носи в себе си идея, по-силна от екшъна и ефектите. Тя засяга проблеми, които са налегнали над болното високотехнологично общество – разрушаващата се екосистема на земята, опасността от войни и самоунищожение, деструктивната същност на хората, които са готови да преследват и убиват различния. Този филм успява да изпълни основната роля на изкуството – да задава въпроси. Остава на нас да намерим отговорите.” Новинар, Димитър Николов
“Като за един път става филмчето, ако ще повтаряте, направете го с чернобялата класика поне. А Киану да се стяга и да възкръсва като Нео.” Експрес
“Оригиналният филм може да е революционен за времето си, но римейкът със сигурност не е – вече сме гледали прекалено много апокалиптични филми за края на света. За съжаление сюжетът не просто не впечатлява, а разочарова със своята предвидимост.” Дума
“Филмът на Дериксън е средна работа, с нищо не блести и определено е придружен от редица прозявки. Киану Рийвс в ролята на Клаату (чуждоземецът) показва толкова посредственост, колкото не сме виждали дори и в “Константин” (2005) и “Улични крале” (2008).” cinefish.bg, Мариана Иванова
“Този съвременен римейк на научнофантастичната класика е наясно с какво се е захванал откакто избира Киану Рийвс - най-безизразното лице от Бъстър Кийтън насам.” Los Angeles Times, Кенет Туран
“Филм, който дава на Нобелова награда на член на Монти Пайтън не може да е лош. И „Денят, в който Земята спря” можеше да е по-слаб.” The New York Times, A.O. Скот
“Нещо се е изгубило в превода, и не е само сценарият.” Boston Globe, Тай Бър
“Киану Рийвс играе Клаату, и ограничава гласовият си обсег от два тона и половина до половината но това.” Chicago Tribune, Майкъл Филипс
“Този скалъпен римейк сериозно позори класиката от 1951, по която е направен.” Variety, Тод Маккарти
0 гласа
"Филмът на Дериксън е средна работа."